بازاریابی با پیامک در حال تبدیل شدن به مقرون به صرفه ترین راه برای ارتباط با مشتریان است. چراکه بیش از 95 درصد مردم، پیام ها را در اولین دقیقه ای که به دستشان می رسد می خوانند. دلیل دوم این موضوع هم اینست که نوشتار راه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با مشتری است.
طبق تصویر بالا، 37 درصد از افراد 18 تا 24 ساله، هر پنج دقیقه یکبار موبایل خود را چک می کنند و 55 درصد آنها هر پانزده دقیقه یکبار. این رقم برای همه سنین کمی کاهش می یابد و حدود 44 درصد از مردم، گوشی خود را هر نیم ساعت یکبار بررسی می کنند.
با این آمارها می توان به خوبی حدس زد که
پنل sms و ارسال تبلیغات از این طریق تا چه حد می تواند موثر و پردرآمد باشد.